BPD VASTGOEDCOMMUNICATIE


Aan de rand van Haarlem ontwikkelde BPD een nieuwe woonwijk. Aan het begin van een heel voorzichtig herstel van de woningmarkt. Hoe zorg je ervoor dat een buitenwijk van Haarlem een geliefd plekje wordt? 

Op het moment dat woningen als warme broodjes over de toonbank gaan, lijkt iedere vorm van vastgoedcommunicatie overbodige luxe. Gelukkig denkt niet iedereen hetzelfde en zorgen gerenommeerde ontwikkelaars eerst voor een stevig stuk gebiedspromotie. Om met de juiste sfeer ook de juiste doelgroep aan te trekken.  

Dat begint met een aansprekende naam. En vervolgens in dit specifieke geval met een leuke en opvallende promotiecampagne onder het mom: Pssst, Haarlem krijgt er iets moois bij. 

 

Deze campagne is onder andere ingezet via abri's op NS Stations om de juiste doelgroep te triggeren. Dat heeft opvallend goed gewerkt en heel veel leads opgeleverd.  

Leads genereren is een ding. Conversie natuurlijk het belangrijkste. De woningen moeten uiteindelijk ook echt bewoners gaan krijgen. En voor die mensen maken we natuurlijk met veel plezier de verkoopdocumentatie. Met alle relevante informatie, artist impressions, sfeerbeelden en technische details die nodig zij om die belangrijke stap te zetten: het kopen van een nieuw huis. In Vijverpark natuurlijk! 

 

 

Ratio Design maakt gebruik van cookies om na te gaan hoe de website wordt gebruikt.