Landelijke Belangen Vereniging


De vierde vakbond van Nederland. Groot geworden door haar nuchtere "boter bij de vis"-mentaliteit. En daardoor uitgegroeid tot een stevige rots in de branding. De uitstraling paste niet helemaal meer bij de huidige positie en ambitie. Of wij daar iets aan wilde doen? Wat denk je zelf...   

Wat je geeft krijg je terug. En dat geldt zeker voor onze samenwerking met LBV. Over en weer spat het enthousiasme er vanaf. En die energie zet je makkelijk om in goed werk. Vanaf het prille begin zijn we echt samen aan de slag. En dat werkt. 

Meer dan een vakbond. En dat is makkelijker geroepen, dan onthouden. Hoe zorg je ervoor dat het begrepen wordt door je (potentiële) leden?

 

Wij hebben er voor gekozen om met de nieuwe huisstijl en campagne letterlijk inhoud te geven aan LBV. Bijvoorbeeld met Leraren Blijven Vechten.... voor betere arbeidsomstandigheden welteverstaan. Met deze heldere beeldtaal wordt in een klap duidelijk waar LBV voor staat. 

De nieuwe huisstijl is geïntroduceerd en de reacties op de eerste campagnematerialen maken ons blij. De nieuwe website is (bijna) online. En in maart verschijnt het eerste magazine van LBV in een nieuw jasje met bijbehorende frisse vormgeving. 

 

Om met LBV te spreken: Lekker Blijven Vormgeven. Aan de slag!

Ratio Design maakt gebruik van cookies om na te gaan hoe de website wordt gebruikt.